• ul. Szeroka 39
    71-211 Szczecin Jak dojechać
  • Pon-Pt: 8:00 - 18:00
    Sobota: 9:00 - 15:00
Awesome Image
Domax / Szczecin

Od 15 lat na rynku. Przez cały okres działalności pracowaliśmy nie tylko nad swoim rozwojem i sprzedażą ale także nad zaufaniem klientów względem naszej marki.

Dziś z dumą możemy stwierdzić, iż na naszym lokalnym rynku jesteśmy niekwestionowanym liderem. Może nie pod względem wielkości firmy, nie ze względu na wysoką sprzedaż ale pod względem zadowolonego klienta na pewno. Dla nas zawsze klient jest na pierwszym miejscu.

Od początku działalności zajmujemy się dystrybucją i montażem szwedzkich podłóg drewnianych Berg & Berg, krajowych podłóg warstwowych Finishparkiet, Baltic Wood oraz desek dębowych Panmar.

Robert Maksymowicz / Właściciel

Signature
Misja
15 lat na rynku

Misja firmy opisuje to czym ona jest i po co jest. Jej DNA (to teraz takie modne określenie), jej rdzeniem, jej podstawą, filozofią. Misja opisuje po co istnieje firma, jakie są jej główne założenia, cele i wartości. Bardzo wiele, a zarazem tak mało. Misja jest czymś trwałym w firmie. Zmiana misji oznacza śmierć jednej firmy i powstanie innej.

Najlepiej wytłumaczyć to na przykładach. Zobacz jak ta firma realizuje swoją misję, jak bardzo są z nią spójni. Jak świetnie misja jest sformułowana. Dawać ludziom przyjemność. Aż tyle i tylko tyle. To jest podstawa działań firmy. Dają nam przyjemność, w kinach, w telewizji, w parkach rozrywki, w sklepach. Wiemy czym się taka firma zajmuje. Nie produkują broni ani lekarstw. Nie produkują użytecznych oprogramowań. Nie są instytucją finansową. Uszczęśliwiają ludzi. Spójrz jak misja mocno wiąże się z marką. W misji tej zawarta jest podstawa biznesu, czyli rozrywka i wartości, czyli ludzie i ich przyjemność. Wszystko w jednym zdaniu. Mistrzostwo!

Wizja
Lider na rynku

Wizja jest czymś mniej namacalnym. Bardziej ulotnym i zmiennym. Wizja może zmieniać się co parę lat tym nie mniej zawsze winna wynikać z misji. A misja musi być na tyle uniwersalne, żeby móc pomieścić wizję. Obecną i te przyszłe.

Wizja opisuje daną firmę w przyszłości, jest jej obrazem do którego ma dążyć. Nieuchwytnym ideałem, fatamorganą ciągle gdzieś na horyzoncie. Wizja nam się oddala, bowiem jest czymś do czego mamy dążyć a nie coś co mamy osiągnąć. Wizja nie jest celem mierzalnym, ani terminowym, ani konkretnym. Nie jest żadnym celem. Prawie każdy właściciel i szef firmy posiada jakąś jej wizję. Ma swoje zdanie, swoje wyobrażenia na temat jak ona ma wyglądać za pięć, dziesięć, czy piętnaście lat. Często mają kłopot z opisaniem tego, ubraniem w słowa, w konkrety. I dobrze. Na tym ma polegać wizja. Jak ją opiszesz, jeszcze nie daj Boże, zmierzysz i określisz terminy, to przestanie być wizją, tylko stanie się celem. Wizja to taka chorągiewka powiewająca gdzieś przed nami i ciągle odsuwająca się, ale jednak wyznaczająca nam kierunek.